سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان تأکید کرد:
خدمترسانی به مردم، اولویت معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان، خدمترسانی به مردم را مهمترین اولویت این معاونت دانست.
ایمان سیفالهی در جلسه معرفی یکی از مدیران این معاونت، با بیان اینکه رضایتمندی شهروندان، هدف اصلی معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان است، بر همدلی و تعامل بیشتر مدیران و کارکنان حوزه خدمات شهری شهرداری برای خدمترسانی بهتر به مردم تأکید کرد.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان افزود: با توجه به گستردگی حوزۀ خدمات شهری، هماهنگی و نظارت بر عملکرد سازمانها و معاونان مناطق پنجگانه کار سادهای نیست، اما مدیران این معاونت، و معاونان خدمات شهری مناطق پنجگانه، با همدلی و تعامل خود، زمینۀ ارائه هرچه بهتر خدمترسانی مطلوب به مردم را فراهم آوردهاند.
سیفالهی ميزان رضايت شهروندان از خدمات شهري را تعيينکننده کيفيت عملکرد شهرداري دانست و گفت: احساس رضایت شهروندان از محیط شهري و خدماتی که شهرداري ارائه میدهد، عامل مهمی در جهت ایجاد انگیزه در مردم براي مشارکت در توسعه شهري و بهبود کیفیت محل سکونت خویش است.
وی افزود: وظایف شهرداري در حوزههای مختلف خدماتی، عمرانی، شهرسازي، فرهنگی و اجتماعی، بهگونهاي که هر فرد از آغاز تولد تا پایان زندگی، نیازمند خدمات این نهاد غیردولتی است؛ بنابراین، مدیریت شهري با کاهش مشکلات زیستمحیطی، ترافیکی و توجه به فضاي سبز و سایر موارد، میتواند موجب افزایش انگیزه شهروندان در پرداخت بهموقع عوارض و مشارکت و همکاري شهروندان با شهرداري شود.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان ادامه داد: عملکرد شهرداري و مدیریت شهري، بهویژه حوزه خدمات شهری، میتواند تأثیر زیادي بر ارتقای رضایتمندی و در پی آن، رضایت شهروندان داشته باشد و زندگی پایدار شهري را تضمین کند.
لازم به ذکر است؛ در این جلسه، طی حکمی ازسوی ایمان سیفالهی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان، «علی محمدی» بهعنوان سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر عملکرد خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان معرفی و از خدمات «مهدی طهماسبی» مدیر پیشین این مدیریت، تقدیر شد.
در این نشست همچنین از زحمات «مصیب محسنبیگی»، معاون سابق خدمات شهری شهرداری منطقه پنج تقدیر و «منصور عظیمی»، بهعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه پنج معرفی شد.